Reclame voor haargel kreeg dit jaar storm van kritiek te verduren vanwege een homokus

map_aus1Een Australische advertentie voor een haarproduct van Lynx kreeg dit jaar een storm van kritiek te verduren, omdat er een homokus in te zien was. Het reclamespotje kwam in januari uit en moedigt kijkers aan te ‘experimenteren’ met hun haar. Een man zoent een vrouw en meteen daarna een man, onder het motto ‘haal er het meeste uit, want NU kan je verbazen.’

‘Trek eropuit, zie verbazende dingen, zoek een verbazingwekkende baan, zoen de hottest girl en … de hottest boy! Experimenteer met je haar en leer van je fouten.’ Menigeen was not amused, met name over de zoenende heren: het regende klachten.

Lees ook:Zoenende homo’s op straat blijven taboe
Lees ook:Zoenende lesbo’s iets minder taboe
Lees ook:Na zeven maanden homokus in ‘As the World Turns’
Lees ook:Excuus Facebook voor weghalen foto mannenzoen
Lees ook:Mogen homo’s leven: Margreet Dolman antwoordt

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>