Hoe je ons als roze homo sapiëns ook wendt of keert: we zijn en blijven een minderheidsgroep. Waar de massa sinds jaar en dag nogal eens besmuikt tegenaan kijkt. Dat klinkt nogal slachtofferig en dat hebben we helemaal niet nodig. Maar we hebben ook geen flauwe reclame-uitingen nodig, waar de roze medemens te kakken wordt gezet. Zoals in een nieuw spotje van Mr. Sub.
Deze veertig jaar oude Canadese sandwichgigant adverteert sinds kort met een spotje over een kinderrijk gezin, waar pa onder het eten aankondigt gay te wezen. De wereld vergaat er niet van, we hoeven er niet voor op de barricaden, maar de commercial is gewoon flauw. Dát wel. De spot is te zien op reclamewereld.blog.
Lees ook:Pools ministerie haalt spotje van tv vanwege ‘zichtbaar homoseksuele’ acteur
Lees ook:Libra trekt transfobe reclamespot terug
Lees ook:Kinderen van lesbomoeders niet anders dan van hetero’s
Lees ook:Huurcontract COC Amsterdam verlengd
Lees ook:Heinz haalt spotje met homo-kus van tv
Echt een flauw filmpje. Ook op de nieuwste Tuc reclame ben ik niet zo tuc, allemaal gemaakt door humorloze hetero’s.