Run op roze mannenonderbroeken

Sinds de economische crisis is in Groot-Brittannië de verkoop van roze mannenonderbroeken explosief gestegen. Dat blijkt uit een onderzoek van onderbroekenmerk Jockey. De verkoop van gekleurde slipjes steeg het afgelopen halfjaar met maar liefst 60%: babyblauw, oranje en pistache groen deden het goed, maar met een stijging van 62%  verkoop in een kwartaal tijd spande het babyroze broekje de kroon. 

 

Volgens Jockey was die trend ook te zien tijdens de Amerikaanse crisis in 1935. Toen kozen mannen massaal voor boxershorts met exotische prints, om daarmee de harde realiteit te ontvluchten. ‘Wanneer het slecht gaat met de economie, maken mensen kleine, vaak onbewuste veranderingen in hun koopgedrag’, aldus een woordvoerder van Jockey. Mannen schijnen volgens hem ‘vrolijk ondergoed te gebruiken om hun humeur tijdens economische rampspoed een beetje op te krikken.’

Lees ook:Berooid COC wil kroonjuweel verkopen
Lees ook:Met 111 man shirtloos winkelen bij Abercrombie & Fitch
Lees ook:Run op slipjes door foto David Beckham
Lees ook:Lollipop Tilburg gaat dicht
Lees ook:Mooie vrouwen kunnen gevaarlijk zijn

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>