Rinz24, hygiëneproduct voor mannen – doneert aan Blue Ribbon

De markt voor intieme verzorging richtte zich lange tijd exclusief op vrouwen. De man moest zich tot nu toe tevreden stellen met  kraanwater. Blue Dolphin Health introduceert Rinz24, het eerste intieme wasproduct in Nederland voor de man: Rinz24 Wash Gel voor onder de douche en Rinz24 Wipes voor buiten de deur. Bij elke aankoop doneert Rinz24 tien cent aan Blue Ribbon, de stichting die zich inzet voor meer bewustwording omtrent prostaatkanker (bron: persbericht).

Intieme hygiëne voor de man is ‘natuurlijk een beetje taboe’, stelt Maarten Smit, oprichter van BD-Health. Toch kent echt elke man ‘situaties waarin hij eigenlijk wel wat frisser zou willen zijn daarbeneden. Iemand gaat bijvoorbeeld drie dagen los op een festival en heeft de laatste avond beet. En wat dacht je van een avontuurlijke reis in een ver land of een spannende eerste date?’ Daarnaast ‘willen veel mannen hun vaste partner gewoon een plezier te doen’, aldus Smit.’ Elke man bleek wel zijn opfris-momenten te kennen.’

De intieme delen van de man ‘bevatten uniek weefsel, wat vraagt om een product dat zachter is dan zeep maar grondiger reinigt dan water’, meldt het persbericht. Rinz24 bevat een dermatologisch geteste oplossing op waterbasis, die geur-veroorzakende bacteriën bestrijdt, smegmavorming tegengaat en de huid zacht en soepel houdt. In tegenstelling tot zeep, houdt Rinz24 de natuurlijke flora in stand en kan daarom elke dag gebruikt worden. Rinz24 claimt langdurige frisheid. Smit: ‘Dat geeft je als man zelfvertrouwen. Go Fresh, Get Lucky, zeggen we.’

Ze zullen het misschien niet hardop zeggen, maar er blijkt veel vraag te zijn naar een intiem hygiëneproduct voor de man. ‘Bij de mannen zelf, maar nog meer bij hun partner’, geeft Smit toe. ‘Uit ons marktonderzoek kwam naar voren dat veel dames de hygiëne van hun partner een voldoende geven, maar geen ‘nee’ zeggen tegen wat éxtra frisheid.’ Ze verwachten dat het hun seksleven nog aangenamer zal maken. Daarnaast bleek verder dat mannen Rinz24 wel willen kopen, maar er niet mee in de rij bij de kassa te willen staan. Daarom is het product exclusief via www.rinz24.com te koop. ‘Niemand ziet dat je het koopt en het wordt discreet verpakt.’ En ken je iemand die ook wel een intieme opfrisser kan gebruiken? Via de website kan je een anonieme ‘freshcard’ versturen, bedrukt met teksten als ‘Wees een heer, was die jonge’ en ‘Een schone dop, voorkomt een flop’.

 

Lees ook:Rinz24 – intiem wasproduct voor de jongeheer, zonder naar zeep te ‘stinken’
Lees ook:Uitbraak superbacterie onder homo’s is onzin
Lees ook:Europees Pride-seizoen vraagt om maatregelen tegen Hepatitis A
Lees ook:Nederlandse man ontevreden over eigen uiterlijk
Lees ook:Ranking the Stars tien namen bekend

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>